تیم فوتبال گهر دورود
تیم فوتبال گهر دورود
آخرین اخبار و اهم مسائل ریز و درشت فوتبال گهر دورود

مانوئل ژوزه پس از تساوي يک بر يک برابر گهر زاگرس در نشست خبري در پاسخ به اين سؤال که شما گفته بوديد پيروز مي‌شود اما پرسپوليس هيچ تغييري نکرده گفت: شما يک جور بازي را ديديد و ما يک جور ديگر. در نيمه اول خوب نبوديم اما در نيمه دوم بهتر شديم. هنوز خيلي خوب نشده‌ايم و با اين سؤالات جو را خراب نکنيد.

وي ادامه داد: در 30 دقيقه نيمه دوم چند موقعيت گلزني را از دست داديم. وقتي گل نمي‌زنيم و بازي را 2 بر صفر نمي‌کنيم حريف خودش را باور مي‌کند. بعد از 10 نفره شدن نااميد نشديم و دو شانس ديگر گلزني داشتيم. مثل بازي قبل بوديم اما بهتر از آن ديدار، ‌بازي کردم. در آن مسابقه در نيمه اول بهتر بوديم اما امروز در نيمه دوم بهتر بازي کرديم. گهر به غير از آن گل هيچ شانس ديگري روي دروازه ما نداشت.

ژوزه عنوان کرد: بايد از خودمان ايراد بگيريم که نتوانستيم گل بزنيم و گل مساوي را خورديم. سعي کرديم پيروز شويم اما وقتي گل نمي‌زنيم بازيکنان حريف روحيه مي‌گيرند.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه تصريح کرد: تماشاگران خيلي به ما کمک کردند و من خيلي ناراحتم که پيروز نشديم. مي‌خواستيم پيروز شويم اما شانس نداشتيم. بازيکنان با آرامش کار خود را ادامه مي‌دهند تا آن فوتبالي که بايد انجام بدهيم را ارائه کنيم. به بازيکنانم به خاطر بازي در نيمه دوم تبريک مي‌گويم. من تا آخر پاي بازيکنانم ايستاده‌ام و به آنها ايمان دارم. اگر آرامش داشته باشيم موفق مي‌شويم.



خبرنگاري از سرمربي پرسپوليس پرسيد گل گهر را کمک‌داور نديد با اين حال شما خودتان را بازنده مي‌دانيد يا نه که ژوزه جواب داد: اين تصميم داور است. ما مساوي کرديم و اگر آن توپ گل شده بايد آن را گل اعلام کنند اما اين اتفاق نيفتاد. در 90 دقيقه آنها فقط 2 شوت به سمت دروازه ما زدند. داور در نيمه دوم يک پنالتي ما را نگرفت. داور هم مثل مربي و بازيکن اشتباه مي‌کند و بايد به تصميم او احترام گذاشت.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه قبول دارد بازيکنان با استرس بازي مي‌کنند، گفت: ‌قبول دارم بازيکنان استرس دارند اما تيم کم کم درست مي‌شود. ما مي‌خواهيم قهرمان شويم. کار سخت است و فشار زيادي روي بازيکنان است اما به بازيکنانم اطمينان دارم. مسئوليت پرسپوليس با من است نه با بازيکنان و هر نتيجه‌اي که پرسپوليس بگيرد مسئوليتش با من است.

وي ادامه داد: به خاطر آن نيم ساعت بازي در نيمه دوم از بازي بازيکنانم راضي هستم اما توقع گلزني بيشتري داشتم.

ژوزه در مورد اينکه به او خسته‌ نباشيد نمي‌گويند زيرا پرسپوليس عملکرد خوبي نداشته و تفکرش در 20 دقيقه پاياني بازي چه بوده گفت: اين دومين بار است که شما مي‌گوييد پرسپوليس تغييري نداشته، اين نظر شماست و من نظر شما را براي دومين بار قبول نمي‌کنم.

وي تاکيد کرد: در دقايق پاياني با 10 بازيکن براي پيروزي تلاش کرديم و آن تلاش قابل قبول بود. انصاري‌فرد را جلو بردم و غلامرضا رضايي را به سمت راست آوردم .آقازماني جاي سوسا را گرفت، مي‌خواستيم دفاعي‌تر باشيم و در ضد حمله به گل برسيم اما آنطور که مي‌خواستيم در حمله نبوديم ولي شانس گل داشتيم. بدشانس بوديم. سوسا هم مصدوم شد و اين مسئله براي ما مشکل ايجاد کرد. البته سامان کارش را خوب انجام داد. امروز قسمت اين بود که مساوي شويم و شانس با ما نبود. من نديدم که آن توپ گل شد يا نه و ما شانس آورديم يا نه اما قسمت اين بود که مساوي شويم.

ژوزه در مورد اينکه او افتخارات زيادي داشته اما عملکرد پرسپوليس رضايت‌بخش نيست و هيچ ماست‌فروشي نمي‌گويد ماست من ترش است، اظهار داشت: من يک بار در اولين نشست خبري‌ام گفتم که هفته‌هاي اول سخت است. نبايد دوباره حرف‌هايم را تکرار کنم. نتايج خوب نيست و بايد نتايج را عوض کنيم. 12 سال پيش در مصر بايد تيمي را درست مي‌کردم تا قهرمان شود. اوايل سخت بود و در بازي آخر ما قهرماني را از دست داديم اما به ليگ قهرمانان آفريقا رفتيم و سوپرجام آفريقا را هم برديم. من هم به شما يک ضرب‌المثل مي‌گويم که جوجه را آخر پاييز مي‌شمارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:گهر دورود,لیگ برتر,پرسپولیس,اخبار گهر, هواداران گهر, توسط محسن